عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بیانیه هواداران استقلال

بیانیه هواداران استقلال
___________________________________
به حرمت تمام سال هایی که طرفدار تیم مقدس استقلال و رنگ آبی بودین

...این بیانیه ی زیر رو به 90 ایمیل کنید . . .
durbin90@gmail.com
___________________________________

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت برادر عزیزمان جناب آقای عادل فردوسی پور .
قبل از آغاز سخن متذکر میشویم که این بیانیه یا بهتر بگوییم درد و دل نامه به صورت خودجوش و توسط جمع کثیری از هواداران استقلالی در فضای مجازی تنظیم و توزیع شده است.
جناب عادل فردوسی پور " اینکه بخواهیم اتفاقاتی که در چند سال گذشته و بخصوص چند هفته اخیر که نقطه عطف آن برنامه دوشنبه شب گذشته بود را بی غرض و به دور از اهداف خاص بدانیم قطعا سخت در اشتباه خواهیم بود.
عادل جان انگار شما فراموش کردهاید که استقلال بیش از بیست میلیون هوادار در ایران دارد !!! و شما در سازمانی کار میکنی که هدفش خدمت به مردم است و نه آزردن روح و عواطف مردم به دلیل برخی غرض ورزی های شخصی.
برادر عزیز مدت دو سال است که هواداران استقلال قلبشان و روحشان به دلیل برخی از نارسایی ها و تمسخر های جهت دار شما آزرده شده است . . . .
از اتفاقات سال های گذشته میتوان به دامن زدن های بیمورد به حواشی گذشته استقلال درست قبل از بازی های حساس ، بیتفاوت جلوه دادن و تمسخر لقبی که هواداران استقلال به دلیل بردهای پیاپی به مربی وقت خود داده بودند و توهین ها و مسائل دیگری که نمیتوان در اینجا به آن پرداخت.
اما نقطه اوج حرکات و بی احترامی های نود به هواداران آبی به برنامه قبلی نود در تاریخ دوشنبه 15 آبان برمیگردد جایی که در شروع ابتدا تیم های استقلال و پیکان را به تمسخر شش تایی ها میخوانید و سپس سید مهدی رحمتی را که جزئ رکورد دار های دروازه بانی ایران است خیلی راحت و با کلمه ای بسیار منسوخ و دور از اخلاق طلسم گیر میخوانید و در ادامه تمام سعی خود را میکنید که سمت و سوی مهمان برنامه خود را به طرف دربی ها برده و با اینکه مهمان شما در جواب سوالی که میپرسید که کدام گل لیگ خود را دوست دارید به او میگویید گلی که به استقلال زدید چطور بود و سپس پای بازی آخر را دوباره وسط میکشید و باز از او نظر میخواهید.
و اما رفتار شما با بازیکنان لژیونر ما، جواد نکونام را که به تازگی از لیگ اسپانیا به ایران آمده را چنان تحت فشار و انتقاد قرار میدهید که انگار اصلا او نبوده که در مقابل بارسلونا بازوبند کاپیتانی بسته یا به رئال مادریر گل زده ، البته خدای جواد او را سر فراز کرده و نیازی به تمجید های شما ی فردوسی پور ندارد. البته اینجا صحبت های بسیاری جا ماند که دیگر مجال طرح نیست.
و اما ما هواداران استقلال تصمیم گرفته ایم برنامه 90 را به کل تحریم کرده و در نظر سنجی های این برنامه خواه به نفع و خواه به ضرر مان شرکت نکرده و از تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی تقاضای عاجزانه داریم به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی نه به 90 بروند و نه با دوربین نود مصاحبه کنند تا شاید ایشان بر صندلی تواضعشان تکیه دهند و از مردم که ولی نعمت این مرز و بومند عذر خواهی کنند..
این متن بیانیه ی جمع کثیری از طرفداران آبی دل است که با اجماع نظر تهیه شده است.

با تشکر جمع کثیری از هواداران استقلال تهران


نظرات شما عزیزان:

سمیه
ساعت0:14---27 آذر 1391
kheli mahin afarin abiyete

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: جمعه 19 آبان 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,فرهاد مجیدی,کاپیتان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com